Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Jaskinie

Jaskinie, to Twoje miejsce zamieszkania. Każdy ma swój teren wokół jaskini. Żeby mieć jaskinię, trzeba znaleźć (lub zrobić) obrazek na necie i (najlepiej) dodać cytat na temat tej jaskini.

Jaskinia Bo (Bonum Aporiatio):
Cytat: "Mieszkam w mieście chmur; moje mieszkanie składa się z marmuru i chmur.".


Jaskinia Snake Eyes'a:
Cytat: "Zawsze lubiłem mieszkać na drzewie; mogłem ćwiczyć siłę na wspinaczce i wypatrywać wroga nie ruszając się z miejsca; to drzewo ma gałęzie idealne do wspinaczki."


Jaskinia Seth'a:
Cytat: "Znalazłem ją podczas jednego polowania..."


Jaskinia Vidy:


Jaskinia Fleimo:


Jaskinia Haru:
Cytat: "Wygląda okropnie, jednak jest bardzo przyjemna. Ten dziwny, zielony płyn to... No cóż... Ślina smoka... Ale ma właściwości lecznicze i jest bardzo ciepła. Mam ułożone swoje legowisko z liści, skóry, pierza i trawy."


Jaskinia Savary:
Cytat: "Wszyscy uważają, że jest ponura i, że mieszkając w niej można zwariować, jednak mi się podoba.
(Obraz w Toku)

Jaskinia Vanessy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz