Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

wtorek, 9 października 2012

Stanowiska

Ogólnie można mieć do 12 stanowisk, a dla towarzyszy do 6. Stanowiska specjalne możecie dostać lub wygrać. Za nim wybierzesz stanowisko, sprawdź, jakie są wolne w "Hierarchia".

Grupy:
Wojownicze:
Zabójca
Wojownik
Dowódca Wojowników
Strażnik Dzienny
Strażnik Nocny
Tropiciel
Zwiadowca
Zaklinacz duchów
Mag
Główny Mag
Dowódca Myśliwych
Dowódca Zwiadowców

Polujące:
Myśliwy - Naganiający
Myśliwy - Czatujący

Opiekuńcze:
Opiekun Wilcząt
Nauczyciel
Mędrzec
Bibliotekarz
Doradca Alf

Zdrowotne (naukowe):
Zielarz
Szaman
Alchemik
Lekarz/Znachor

Pozostałe:
Muzyk

Opis stanowisk:
Para Alfa - Para alfa utrzymuje posłuszeństwo w reszcie watahy, ale sama ma określone prawa (dogadanie po zostaniu Alfą). Liderzy wilczej watahy, to samiec i samica alfa, często rozpoznawalni przez podniesione ogony. Para alfa ma pierwszeństwo przy pożywianiu się, zwłaszcza, gdy ofiara, przy której odbywa się uczta, nie jest zbyt duża. Żeby zostać jednym z pary Alfa, trzeba mieć więcej lub tyle samo PW i ZS, niż Alfa, pomagać innym i pisać dużo postów (najlepiej najpierw zostać Betą).
Para Beta - Gdy para alfa przechodzi obok nich, one spuszczają łby i kulą pod siebie ogony widząc, że dominująca para sprawdza, czy są im posłuszni. Beta ma duże szanse na osiągnięcie pełnej dominacji i względem innych wilków w grupie, jeżeli tylko pokona jednego z dominujących Alfa. Żeby zostać Beta, trzeba mieć dużo PW, ZS, trzeba być miłym, pomagać innym w potrzebie, zwracać uwagę komuś, kto się kłóci z innym wilkiem, zostać modem lub pisać dużo postów.
Omega - Są to wilki, które mogą być potomstwem Alfy lub Bety, ale też wilka podporządkowanego. Są raczej słabo rozwinięte. Jeżeli za niedługo nadejdzie czas na wygnanie wilka, dostaje on takie stanowisko, co jest dla niego ostrzeżeniem.

Dowódca Wojowników - Najważniejszy z wojowników. Żeby nim zostać trzeba wykazać się siłą, odwagą, mądrością, rozsądkiem i mądrością w wybieraniu trudnych decyzji. Prowadzi wojowników na wyprawy wojenne.
Wojownik - Walczy używając swych umiejętności fizycznych. Zawsze słucha dowódcy i może sam zostać dowódcą.
Główny Mag - Przewodzi magów na wyprawie wojennej, walczy na wojnie używając swych umiejętności magicznych. Jako jedyny może wchodzić do świątyń i modlić się przy posągach bogów.
Mag - Walczy na wojnie używając swych umiejętności magicznych. Może zostać głównym magiem. Jako mag może wchodzić do świątyni, ale bardzo rzadko i może to robić w wyjątkowych sytuacjach lub w święta narodowe.
Lekarz/Znachor - Leczy rany czarami, rozpoznaje wszystkie choroby i obrażenia, a gdy jest wojna leczy wszystkich wojowników.
Zielarz - Leczy rany za pomocą ziół. Ma własne plantacje ziół.
Tropiciel- Tropi przeciwnika na wyprawie.

Dowódca Myśliwych - Wydaje polecenia, gdzie i jaki wilk ma się ustawić pod czas polowania, oraz opracowuje strategię.
Myśliwy - Poluje na zwierzynę aby zapewnić pokarm watadze.
Naganiający - Jest jednym z rodzaju myśliwych. Okrąża ofiarę i zagania w stronę czatujących.
Czatujący - Jest jednym z rodzaju myśliwych. Obserwuje ofiarę a gdy się zbliża uśmierca ją.
Opiekun wilcząt- Opiekuje się młodymi, pilnuje, żeby nie zrobiły sobie krzywd i pilnuje przed zdrajcami lub wilkami z innej watahy oraz je wykarmia.
Strażnik nocny - Pilnuje spokoju i bezpieczeństwa w nocy (Gdy coś się dzieję
ma zawiadomić Alfę)
Strażnik dzienny - Pilnuje spokoju i bezpieczeństwa w dzień (Gdy coś się dzieję ma zawiadomić Alfę)
Doradca Alfy - Doradza Alfie w trudnych decyzjach.

Dowódca Zwiadowców - Wydaje polecenia wszystkim zwiadowcom, oraz szkoli nowych.
Zwiadowca - Przeszukuje terytorium watahy i donosi ważne informacje. Czasami musi wyruszać na zwiad po za terytorium.
Szaman – Sporządza wywary, eliksiry i inne cuda, które mają pomóc watadze dojść do zwycięstwa. Często tworzy trucizny, które wykorzystywane są w walce (np.: zatrute strzały, Miecz Morsa itp. itd.).

Mędrzec - Nauczyciel dla młodych wilków (tacy prywatni nauczyciele).


Zabójca - Zabija na zlecenie (nie może zabić kogoś z watahy, towarzysza, bądź rodzinę wilka z watahy bez jego zgody!).

Zaklinacz Duchów - Zaklina duchy. Może je przywołać. W razie ataku demonów jest bardzo przydatny.

Alchemik - Jest niczym szaman, tylko, że on nie używa naturalnych składników.

Bibliotekarz - Pilnuje porządku w bibliotece.

Muzyk - Komponuje muzykę. Przydaje się to na uroczystości i bale.

Stanowiska Specjalne:

Stanowiska Specjalne dostarczają nam co miesiąc 5 KS i chronią przed wygnaniem (3 szanse).

Opiekun Towarzyszy - Opiekuje się wszystkimi towarzyszami w watasze, jeśli właściciele są zajęci. Zarezerwowane dla wilków z Żywiołem Ziemi (N).

Twórca Pogody - Zajmuje się wyznaczaniem pogody w odpowiednich miejscach. Zarezerwowane dla Wilków Powietrza, Wody, Sztuki, Marzeń i Światła (S). Wilki Marzeń i Sztuki zajmują się tęczami. Wilki Powietrza i Wody  pogodą główną (chmury i opady). Wilki Światła (S) promieniami Słońca, które mogą padać na konkretne miejsce.

Ogrodnik - Zajmuje się przydzielaniem Flory do konkretnych miejsc. Mówi, gdzie co ma zostać zasadzone czy możemy daną roślinę do czegoś wykorzystać. Zarezerwowane dla Wilków Ziemi (N/G)

Amor - W Walentynki daje rady wilkom, które nie wiedzą, jak wyznać komuś miłość. Zarezerwowane dla Wilków Miłości i Wilków Sztuki.

Stanowiska dla Towarzyszy:

Muzyk - Tworzy własną muzykę.

Pomocnik - Pomaga swojemu właścicielowi i wszystkim innym wilkom.

Przewodnik - Oprowadza nowe, te co straciły pamięć oraz zagubione wilki po watasze i pomaga im we wszystkim.

Chowaniec - Jest po prostu towarzyszem i tylko Ci pomaga w jakichś drobnostkach.

Zbieracze - Zdobywają pożywienie dla reszty towarzyszy oraz czasem i dla wilków.

Zwiadowcy - badają w granicach i po za granicami naszej watahy różne ślady, a potem donoszą Alfie, Becie lub swojemu właścicielowi.

Mini Mag - Zna się trochę na czarach.


Wojownik - Walczy na wojnie przy swoim właścicielu.

Uzdrowiciel - Uzdrawia rannych towarzyszy, bądź wilki.

Jeżeli ktoś chciałby mieć inne stanowisko, niż w tym spisie to proszę napisać do mnie, ale możliwe, że się nie zgodzę, gdyż niektórzy wymyślają coś np. takiego: "złodziej".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz