wtorek, 4 grudnia 2012
Tereny
Żeby dodać jakiś teren trzeba napisać do mnie z obrazem nazwą i opisem oraz czy jest miejscem zakazanym. Można najpierw znaleźć teren w opowiadaniu. To: "[z]" oznacza: "Zakazane Miejsce", a "[/z]": "Wchodzić rzadko", "Zakazane na dany okres", "Zakazane dla niektórych" lub "Wchodzić, jak jest się pewnym".
Liczba Miejsc Zakazanych (nie zaliczają się [/z]): 19
Liczba Miejsc Do Użytku: 74
W sumie: 93
Kręgi Spotkań
To najstarsze zaznaczone miejsce na mapie wilków. Tu odbywają się najważniejsze spotkania i obrady. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Łąka Zabaw
Tutaj latem, wiosną i jesienią rosną dmuchawce. Są tam idealne warunki do zabaw, odpoczynku czy letnich pikników. Gdy biega się w tych dmuchawcach, pięknie ta łąka wygląda. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Polana Polowań
Nazwa mówi sama za siebie. Tu zawsze znajdzie się świeże mięso do upolowania i zjedzenia. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las Świateł
Tu mieszkają WILKI ŚWIATŁA wraz ze swoimi towarzyszami - świetlikami. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Łąka Światłości
Jest częścią Lasu Świateł. Wilki Światła bawią się tu i odgrywają różne sceny z życia bogów. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Smocze Gniazdo
Tu mieszkają same smoki. Składają tu jaja. Żyje tu też władca smoków, Draconum (zdjęcie). [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Zamek Blevur
Bardzo stary i nawiedzony zamek, który leży na terytorium naszej watahy. Podobno stara czarodziejka, która była spokrewniona w małej cząstce z Malumem, gdy zstała wygnana, rzuciła na zamczysko urok, który miał zamienić każde stworzenie w kamień, które bało by się bardziej, niż kiedykolwiek. W tym zamku żyją najgorsze zła (min. dusze, które nie dostały odkupienia). [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Bagna Strachu
Na bagnach strachu żyją różne dziwne stwory... Nie które znane, nie które nie znane. Można utknąć w tych bagnach i już nie wyjść, a wtedy biada temu, który utknął. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Magiczne Drzewo/Drzewo Życia
1. Zwyczajnie.
2. Pod czas kwitnienia Laritusów.
3. Podczas uroczystości.
4. Podczas świtu.
To drzewo jest najświętszym drzewem w świecie wilków (szczególnie ważny dla wilków ziemi). Ma w sobie mnóstwo magii i potrafi przewidzieć przyszłość lub pokazać przeszłość. Podobno sama Silva mieszka w tym drzewie, lecz jednak nie jest to pewne, ponieważ nie ma na to żadnych dowodów, lecz są wilki, które ją podobno widziały. Jest jednym z dwóch drzew Laritusa, które nie są złe. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wielka Puszcza
Właśnie tu żyły jedne z pierwszych watah. Jest tu dosyć dużo zwierząt (m.in. kuropatwy, karibu, łososie, łosie, jelenie, gołębie, pstrągi, szczupaki i wiele, wiele więcej zwierzyny łownej). Wszystko jest zarośnięto różnorodną roślinnością: porosty, grzyby, kwiaty, drzewa, krzewy, trawa, liany i wiele innych. Jest tu także parę jezior ze świerzą wodą. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
The Marviel (las marzeń)
Tutaj każdy wilk poczuje się jak w niebie... Jest tu pięknie; zawsze jest tu lato. Jest tam malutkie jeziorko, w którym w upały można się idealnie schłodzić. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las The Desar (las smutku)
Tutaj odbywają sie wszystkie nasze żałoby i pogrzeby. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Pustynia The Krael
Bardzo sucha pustynia, na której jednak pozostało trochę życia. Są tam 3 wodopoje. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Magmowe Jaskinie
Wiele tysięcy metrów pod ziemią znajdują się magmowe jaskinie. Zalane są czerwonym światłem lawy wydobywającej się z jądra ziemi. Znaleźć tam można wszelkie kamienie szlachetne. Rubiny, ametysty, topazy, opale, diamenty oraz pół szlachetne jak kryształy czy obsydian. <znalezione przez Saar>
Magmowe Pieczary
Od zawsze były tajemnicą i wyzwaniem dla wilków. Wiele lat temu, jeśli młody samiec chciał pokazać że godny jest stanowiska Alfy, szedł do tych pieczar. Jeśli wrócił, ogłaszano go nowym Alfą po uczciwej walce. Jednak żaden ze śmiałków nie miał odwagi powiedzieć co widział. Pewnego dnia, Ignis, zainteresował się tymi terenami. Wszedł nieustraszenie do wejścia i szedł dalej. Zastał zawalone przejście. Ostatni wojownik przechodzący tędy, zasypał tunel, by nikt więcej już tam nie szedł. Jednak co to była za przeszkoda dla boga! Tchnął swym gorącym oddechem w skały a te, roztopiły się pod ognistym oddechem wilka. Wstąpił do środka i zobaczył niezwykły widok. Strop usiany był stalagmitami. Dno... no cóż. W większości były to jeziora lawy. Z wodospadami, sadzawkami i całymi morzami! Ignis uśmiechnął się szeroko. No! To było godne jego królestwo. I już miał ogłosić magmowe jaskinie swoim państwem, kiedy coś mu przerwało. Był to smok. A raczej całe stada smoków żywiołu ognia. Rzuciły się na boga chcąc ukarać go za wtargniecie do ich legowiska. Potężny bóg jednak szybko sobie z nimi poradził. przepędził je do ich dotychczasowego terenu. Smoczego gniazda. W tym miejscu, inspirowany błyszczącymi łuskami smoków, Ignis stworzył kamienie szlachetne. Krwawe rubiny, swoje ulubione, zielone szmaragdy, ulubione kamienie Silvy, Perłę dla Aqua'y, Topazy dla Air'y, Ametyst dla Morsa, Diament dla Luny, Szafiry dla Mori, Kryształy dla Muzy, Jadeidy dla Tenebrisa, Opale dla Magmy, Bursztyny dla Lux, Aleksandryty dla Oxygeniuma oraz Cytryny dla Sol. Zadowolony, spojrzał na swoje dzieło. Wiele z nich ukrył wśród skał swego podziemnego królestwa aby każdy mógł je zdobyć. Odtąd Magmowe Jaskinie skrywały nie tylko mroczne tajemnice. Pośród nich błyszczały drogie, cudne kamienie stworzone przez boga płomienia. <znalezione przez Saar>
Bożek
1. Podczas wybuchu.
2. Potok lawy.
Jest to wulkan, w którym mieszkali i podobno nadal mieszkają bogowie: Magma i Ignis. Są tu bardzo gorące klimaty. Od wschodu graniczy z Wielką Puszczą, a od zachodu z Jeziorem Prawdy. Gdy Ignis się złości - Bożek wybucha lawą i popiołem, a gdy Magma - wypływa z niego magma, i wybuchają kłęby dymu. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jezioro Prawdy
Znajduje się na terenie Wielkiej Puszczy. Każdy, kto spojrzy w taflę wody jeziora, zobaczy siebie, kim jest naprawdę i już nigdy nie będzie taki sam. Zawsze co pełnię i zaćmienie Księżyca oraz zaćmienie Słońca jezioro pokazuje, przeszłość, przyszłość oraz teraźniejszość. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Lewitujące Góry Pandory
Góry, w których jest mnóstwo świątyń dla naszych bogów. Są dla nas bardzo ważne. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Spirala Silvy
Kiedyś Silva bardzo się zdenerwowała, a wtedy, żeby wyładować całą energię, zaczęła tworzyć COŚ. Robiła to z zamkniętymi oczami. Gdy je otworzyła, ujrzała spiralę, ze wbitymi w nią drzewami... <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wodospady Lux
1. Wodospady znajdujące się wyżej.
2. Wodospady znajdujące się niżej.
Podobno sama najświętsza bogini Lux przybywa tu by odpocząć. <znalezione przez Bonum>
Świątynia Goil
Znajduje się na Lewitujących Górach Pandory. Jest to najstarsza, najświętsza i pierwsza stworzona w całej historii świątynia. <znalezione przez Bonum>
Głębie Oceanu
W głębinach kryją się najdziwniejsze i najprzeróżniejsze stworzenia, których jeszcze nie odkryliśmy... [/z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Góry Morsa
Podobno gdzieś za tymi górami... Jest lepszy świat... Świat Morsa i Mori, w którym nie ma zła ani dobra. Jest tylko jedność. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Most Karimaulu
Jest to most stworzony na przestrzeni wieków. Z niego świetnie widać Góry Morsa. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jaskinia Maluma
Właśnie w tej jaskini spał Malum parę tysięcy lat temu. Teraz jaskinię zalała woda oraz zamieszkały hydry.. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las GhoestDust
Straszne miejsce. Niezbadane. Ten, kto tam wejdzie, już nigdy nie wyjdzie. A jeżeli wyjdzie, to jako poszarpany albinos, niezdolny do mówienia. Nie wiadomo co się tam kryje... [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Zatoka Pupilauns
Jest to najgłębszy skrawek oceanu. Sam ocean mierzy mniej - więcej 1000 - 5000 km głębokości, a to miejsce ok. 20.000 km głębokości. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Polanka Amary
Polanka samej bogini Amary - bogini, która nawet nie była znana reszcie bogów. Jest tak ważna, że sami bogowie, gdy się o niej dowiedzieli zaczęli między sobą szeptać. To podobno ona rozkochuje w sobie wilki, więc miłość Maluma i Muzy także rozkwitła dzięki niej... Sama polanka jest przepiękna i czas na niej mija niemiłosiernie szybko... Ale jakże przyjemnie... <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Opuszczony Wąwóz
Znajduje się na terenie naszej watahy, ale jest nam tak naprawdę obcy... Tu mieszkają raczej samotniki, a że nam nic nie robią, to pozwalamy im tu zostać. W oddali widać Kręgi Spotkań. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Stary Wulkan
1. Początek pierwszej erupcji.
2. Końcówka trzeciej erupcji.
Już od tysięcy lat nieczynny. To do niego Malum próbował zepchnąć Ignisa, który jeszcze w tamtych czasach nie był odporny na lawę Magmy. Po tym incydencie opuścili ten wulkan, a on stał się nieczynny. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Cmentarzysko
Spoczywają tu ciała potworów i strasznych stworów nam jeszcze bądź już od dawna nieznanych... spoczywają tu również wilki, które można było do nich zaliczyć... [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Zielone Światło
Drzewo, drzewo, krzak, krzak, liść, liść, kwiat... I...? Zielone Światło? Każdy kto wejdzie do tego lasu zobaczy Zielone Światło. Pojawia się ono w całym lesie. Nie wiadomo, co to i skąd pochodzi... Wiadomo jednak, że jest niebezpieczne. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Laritus
1. Normalnie
2. Podczas kwitnienia.
"Laritus" (nasz stary język: Lar - labirynt, tus - niebezpieczeństwo) jest to las, który jest naprawdę piękny! Jednak niech Cię to nie zgubi! To miejsce może i jest piękne, ale również niebezpieczne. Ten, kto tu wejdzie zgubi drogę od razu, gdyż las ten jest przebiegły bardziej niż sam lis. Sama Silva próbując go opanować prawie została zabita. Gdyby nie była bogiem byłoby już po niej. Gdy wejdziesz do lasu i przejdziesz parę kroków, a potem się obrócisz zobaczysz za sobą ścianę z liści i drzew. Gdy będziesz tak iść i w pewnym momencie (gdy dojdziesz do miejsca, które las uważa za Twój cel) się obrócisz, ściana będzie tuż za Twoimi plecami, a gdy się obrócisz z powrotem do kierunku wycieczki, ściana będzie też przed Tobą. Zrobi się czarno, a Ty... Wiadomo. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Portal
1. W dzień.
2. W nocy.
Nie wiemy gdzie on prowadzi. Może do nieba? Może to przez ten portal przechodzimy do świata Morsa i Mori? A może prowadzi do piekieł? Wiem tyle, że kto tu wejdzie - nie wróci już nigdy. W dzień staje się wielki, a w nocy maleje. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Śnieżynka
Małe wzgórze, ale zawsze pokryte śniegiem. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Ichiricho
1. Normalnie.
2. Podczas kwitnienia wszystkich Laritusów.
"Ichiricho" (ichiro - sczęście icho - światło) Miejsce, w którym każdy czuje się dobrze i wyjątkowo, jakby władał światem... Jest jednym z dwóch drzew, które znajduje się na terenie Laritusa i nie jest złe (zapewne jest to spowodowane tym, że jest najbardziej oddalone od reszty drzew). Ma własnych potomków, Drzewa Wiśni.<znalezione przez Bonum Aporiatio>
Diamentowy Las
W każdym drzewie znajdują się diamenty. Nie wiemy, skąd się wzięły, ale nie ruszamy ich. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Plaża Rozmysłu
Tutaj zawsze jest zachód lub wschód słońca i widać gwiazdy oraz czasem Zorze Polarną, które dają natchnienie każdemu. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Pomarańczki
Kawałek Kwiecistego Wzgórza porastają kwiatki nazwane jako "Pomarańczki". Mogą zastępować rumianek w Calominium. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Nizinny Ogródek
Jest częścią Kwiecistych Wzgórz. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Kwieciste Wzgórza
Rożnie tu mnóstwo roślin o właściwościach leczniczych i właściwościach magicznych. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jungleoniu
Dżungla, w której żyje bardzo dużo zwierzyny. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Złote Góry
Swoją nazwę zawdzięczają temu, że pod czas świtu błyszczą kolorami złota oraz znajduje się w nich mnóstwo rud żelaza i złota. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Pustynia Dziwów
Ta pustynia jest bardzo dziwna... jej piasek wygląda jak złoto, a i w dzień i w nocy nie jest ani za zimno, ani za ciepło i często pada deszcz, ale nie ma w ogóle wodopojów. Żyją tu Złote Żurawie. Obok nich są Złote Góry, których ta pustynia jest częścią. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wyjście
Tuż przy jednym z wyjść z Magmowych Pieczar i Magmowych Jaskiń są wszystkie kamienie szlachetne i pół szlachetne stworzone przez Ignisa. Wyjście jest widoczne tylko dla wilków prawych i sprawiedliwych. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Północne Kry
Wysunięte najbardziej na północ miejsce. Jest tu zawsze zima, tak mocna, że z lodu robią się mosty i różne góry lodowe. Bardzo trudno tu przetrwać. [/z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Zielona Polanka
Są częścią Laritus'a. Dawniej słowo "polanka" oznaczała: "ostrzeżenie". Niby taka zwykła łąka; trawa, niebo, piękne widoki... Ale jednak nie jest. Każdy kto tu wejdzie, zniknie. Podobno on sam widzi swoich bliskich, którzy go np.: szukają, ale nie może do nich podejść, a oni sami go nie widzą. Wilk, który tu wejdzie jest skazany na wieczną samotność (jeżeli jeden wilk wszedł, a drugi tuż po nim, to się nie widzą). [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Śnieżny Wulkan
Nazwa mówi sama za siebie. Wulkan ten ma szczyt cały we śniegu. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Gorące Źródła
Tutaj wilki przychodzą by odpocząć i się zrelaksować. Wszystkie wejścia i kamienie znajdujące się w wodzie są oblodzone, więc woda powinna być zimna, a jednak, jest gorąca. <znallezione przez Bonum Aporiatio>
Tęczowy Wodospad
Ten wodospad jest w kolorach tęczy. To tu, gdy jest Wielkanoc, przychodzą wilki by pokolorować jajka. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wietrzyste Góry
Tutaj zawsze wieje i jest nieprzyjemnie zimno. Żyją tu same potwory. Panuje tu wieczna mgła, a rośliny są suche, stare i zniszczone. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jezioro Natury
Tutaj wszędzie są rośliny; są nawet pod wodą (chodzi o lądowe). <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Smocze Legowiska
Smoki składają tu jaja, robią legowiska, przynoszą upolowaną zwierzynę i się załatwiają... Cała ta zielona woda to ich odchody... niestety... Są to dobre źródła lecznicze, wyciszające i rozluźniające. Są częścią Smoczego Gniazda. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Senna Nizina
1. 1 faza.
2. 2 lub 3 faza.
Na tej nizinie rosną niezwykłe kwiaty: Sny. Jest to polana bardzo neutralna. Każdy, kto tu wejdzie, natychmiast zaśnie, więc jest to miejsce zakazane dla wilków ze stanowiskiem innym niż: szaman, mag, zielarz, lekarz/uzdrowiciel/znachor. Te wilki nie są podatne na zaklęcie tego kwiatu i same gdy je zerwą (muszą zerwać przed czasem), to kwiat zmienia się wtedy w Kwiat Życzeń. [/z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Mroczne Jaskinie
1. Noc
2. Świt
W tych jaskiniach nie widać prawię nic. Jedynie o świcie widać trochę światła w tej jaskini oraz w nocy, gdy światło z Księżyca pada prosto na nią i wtedy widać jej prawdziwe piękno. Wszędzie wiszą nietoperze. Pomimo upiornego wyglądu są całkiem bezpieczne. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Dusza
1. Dobre duchy.
2. Zły duch.
Jest to las, w którym widziani są zmarli. Każdy wzywa tu swoich przodków, a oni przybywają ze świata Morsa i Mori. Pojawiają się tu także złe dusze... <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Ruiny Ighailirish
Dawniej to miejsce nazywało się po prostu Ighailirish. W tym miejscu kiedyś mieliśmy swoją siedzibę. Teraz z tego miejsca pozostały tylko ruiny. Żyje tu wiele stworzeń, które osiedliły się w naszych dawnych domach. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las Dzikich Bóstw
Bardzo często tutaj znajduje się najprzeróżniejsze stwory, a wśród nich i te najgorsze... <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wąwóz Gnijącej Duszy
Dawno temu posłańcy zła wchodzili do tego wąwozu, by zdobyć Szkatułkę Maluma. W niej był zamknięty Malum. Chcieli ją zabrać i otworzyć, jednak zawsze zostawali pokonani. Przez ostatnie 1000 lat wilki zapomniały o tym miejscu... Tylko jednostki o nim wiedzą. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Phuree
Las pełen drzew, grzybów oraz magicznych stworzeń. Wejścia strzegą smoki. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wodospad Chwały
Przychodzą tu tylko Alfy i Bety. Oczywiście inne wilki też mogą tu przyjść, ale nie mogą się napić z wodospadu wody bez pozwolenia Alf, lub Bet. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las Miłości
Legenda głosi, że jeśli zakochani to przyjdą w pełnie księżyca zawsze będą szczęśliwie żyć w miłości wypełniającej ich serca. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Fall
Niezwykłe i tajemnicze miejsce a zarazem magiczne. Wiele legend na temat tego boru opowiadało o przeżyciach wilków.W tym miejscu można się opanować, ćwiczyć swoje umiejętności odkrywać moce i wyciszyć swoją duszę. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wejście do Phuree
Jeśli wilk ma czyste serce może nim wejść bez konfrontacji ze smokiem. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Odpływ
Stąd można wypłynąć do krainy ludzi. Można tu także podziwiać widoki. Dużo osób zakochuje się w sobie albo wyznaje miłość w takiej scenerii. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Skała Alf
Tu Alfy wygłaszają mowy, prośby itp. Znajduje się to w Kręgach Spotkań. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Lewitujące Góry Wody
Jest to kraina Latających głazów nad wodą. Ta kraina istnieje już od milionów lat. Żyją tam istoty zarówno wodne jak i powietrzne. <znalezione przez Waterblue>
Kraina Marzeń
Kraina Marzeń to kraina magicznych istot takich jak małpo-pająki, wężo-jaszczurki, itp. Są tam góry, wulkany i wodospady. <znalezione przez Waterblue>
Wyspa Marzeń
Wyspa Marzeń jest jedną z wysp Krainy Marzeń. <znalezione przez Waterblue>
Las Ciszy
Cisza. Cicho. Czy mnie słychać? Głośno. Głośniej. Słyszę krzyki. W tym lesie, gdy wejdziesz, nic nie będzie słychać, nawet siebie, jakbyś był głuchy, ale z czasem zaczynasz słyszeć szepty, później śpiewy, później dochodzi muzyka, a później jest coraz głośniej i chaotyczniej, aż nie wytrzymujesz i pęka Ci głowa, bądź... dostajesz krwotoku, szoku termicznego albo umierasz na zawał w strasznych konwulsjach. Nie żyje tu żadne stworzenie, z wyjątkiem "Złotych Istot". [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jezioro Zakazu
To tutaj Muza zakochała się w Malumie. Miejsce to było kiedyś zakazane, ale z czasem zniesiono zakaz i można ponownie tu przychodzić, i tak, jak Muza i Malum zakochać się w sobie. Stąd świetnie widać Góry Morsa. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Molo
Piękne i malownicze miejsce. Wymarzone miejsce dla zakochanych... <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Drzewa Wiśni
Są to dzieci Ichiricho. Jest ich mnóstwo. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Święty Kamień
Znajduje się on w naszych podziemiach, na terenie Kręgów Spotkań. Jedno z najbardziej cenionych miejsc. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Magiczna Rzeka
Jest to rzeka znajdująca się na Sennej Nizinie. Uspokaja, pomaga pomyśleć i zrozumieć swoje błędy. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wejście do Jaskini Dusz
Tędy można wejść do Jaskini Dusz. Portal ten znajduje się w Lesie Dzikich Bóstw. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jaskinia Dusz
W tej jaskini rosną błękitne grzyby, drzewa i kwiaty. Znajduje się tu też polana Snów czyli Kwiatów Życzeń. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Przejście do Dwóch Światów
Zgodnie z legendą wilk po śmierci najpierw idzie do Gór Morsa. Wybory, których dokonał przez życie oraz pod czas wspinaczki i odpoczynku w Górach Morsa są oceniane przez Morsa, Mori, ich dzieci i inne duchy. Gdy wilk dotrze na górę, zostaje w Górach Morsa przez 3 dni. Potem pojawiają się dwa wyjścia. Świat Spiritus'a albo Góry Morsa. O losie wilka decyduje jego życie i wybory. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jezioro Zakochanych Wspomnień
Nazwa nie ma prawie w ogóle nic wspólnego z miłością między stworzeniami. Chodzi tu głównie o miłość do natury. Można tu odpocząć, popływać i powygrzewać się na słoneczku. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wodospady Zakochanych Wspomnień
Gdyby nie te wodospady, Jezioro Zakochanych Wspomnień nigdy by nie istniało. Płynie z nich czysta, zdrowa, krystaliczna woda. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Przepaść
Jeżeli zamierzasz zejść na dół po skałach - powodzenia, te zbocza są prawie całkiem proste i nie mają prawie żadnych ścieżek. Zlecieć w dół - nie wyhamujesz, nawet, jakbyś spadał z prędkością piórka. Spłynąć wodą - zapewne nadziejesz się na kolce bądź skały. Zeskoczyć - umrzesz. Postanowisz wejść inną drogą - zostaniesz sparaliżowany na 2 tygodnie. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Siedziba
Dawniej roiło się tu od smoków. Nadal często tu przebywają, ale rzadko. Jest tam zbudowana ze skał i latorośli oraz korzeni drzew głowa smoka, nasilana magią wszystkich smoków. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Orion
Wulkan. Aktywował się dwa razy w ciągu ostatnich 35.000 lat. Gdy się aktywuje, najbliższą okolicę pokrywa Chaos. Gdy wulkan wybucha, wypuszcza w niebo chmury fioletowo-czerwonego dymu, który tworzy okropną burzę. Jedna burza może trwać do 30 dni. Z każdym dniem trwania burzy zasięg chaosu zwiększa się o 2 km. Pierwszego dnia zasięg burzy obejmuje tylko 400 m wokół wulkanu. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las Obłąkanych
Tutaj nie masz się gdzie ukryć przed istotami podobnymi do ludźmi. [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Miasto
Nie wiemy, co to za miejsce, ale pogłoski mówią, że to siedziba ludzi, czego oczywiście nie jesteśmy pewni. Jeżeli chcesz przeżyć przygodę z dreszczykiem, a następnie umrzeć, ta okolica jest dla Ciebie idealna! [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Dolina Tęczowych Jezior
Tutaj woda smakuje, jak wszystko, co przyjemne jednocześnie, a zarówno oddzielnie. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Łąka WYCIEszenia
Tutaj młode wilki mogły wybiegać, wyśmiać i wyżyć się na całego! Często się bawiły z nimi opiekunki, a potem prowadziły lekcje nauczycielki. Gdy szczeniaki miały dość - zasypiały. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Wzgórza Śmiechu
1. Widok na wzgórza.
2. Kiedyś tutaj także płynęła woda... dopóki nie zatamowały jej ciała młodych wilków.
3. Początek Wzgórz.
Znajdują się nie daleko Wodospadów Lux. Gdy jakiś wilk jest smutny, przychodzi w to miejsce. Od razu zaczyna się śmiać. Podobno mieszkają tutaj duchy młodych wilków, które przez całe życie były szczęśliwe, ale umarły poprzez zabawę w nurka i rozwalenie się o ostre skały wystające z brzegów i/lub koryta rzeki. Mimo to nie po śmierci nie przejęły się, że powinny iść w stronę Gór Morsa. Zwyczajnie zostały na ziemi, by pomagać tym, którzy przeżyli zbyt wiele złego. Jeżeli przebywa się tu za długo, można bardzo poważnie zniszczyć swojego zewnętrznego, jak i wewnętrznego siebie. Niektóre wilki zostały tutaj na zawsze śmiejąc się wniebogłosy, inne dosłownie straciły struny głosowe, a kolejne zaczęły mieć zwidy. Można tu przychodzić tylko od czasu do czasu, kiedy ból po jakiejś strasznej tragedii nie uleczy żadna mikstura, rozmowa, współczucie czy przytulenie, tylko dobry stary śmiech. [/z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Góry Śniegowe
Na tych górach zawsze jest śnieg i zawsze są wilki, które po nich zjeżdżają. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jaskinia Dźwięków
W tej jaskini podobno sypia Muza. Nigdy jej tam nie widziano, jednakże gdy się tam wchodzi, słyszy się czyjś śpiew, wycie i grę na instrumentach, a także dźwięki natury, z czego tworzy się piękna pieśń. Jaskinia ciągnie się głęboko pod ziemią. Podejrzewa się, że to Muza mieszka na samym dnie, a to co robi ciągnie się w postaci dźwięków poskręcanymi korytarzami przez całą jaskinię, aż na powierzchnię. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Jeziorko Życzeń
1. Zazwyczaj.
2. Podczas spełniania życzenia.
Do tego jeziorka przychodzą wilki trzymające w sercach życzenia, a w pyskach dary. Jezioro może spełnić życzenie, ale nigdy nie wiadomo, kiedy, ani po ilu darach. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Źródło Złotego Rogu i Różowych Skrzydeł
Tutaj mieszka najpotężniejszy Magiczny Koziorożec. Jest w stanie spełnić czyjeś życzenie, ale nie robi tego z wielką chęcią. Ten, kto zna odpowiedź na jego zagadkę, może dostać swoje życzenie. Jeżeli mu się nie uda - jego dusza zostaje wessana przez MK. [/z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Las Mgły
1. Przed wejściem do lasu.
2. Widok lasu z góry.
Ileż wilków poświęciło swe życie, by znaleźć skarb. Dopóki nie wejdzie się do tego lasu wszystko jest dosyć widoczne, ale po wejściu... No cóż... [z] <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Złota Piramida
Jest to świątynia światła, ognia i powietrza. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Granitowe Pustkowie
Granica północnej części watahy. <znalezione przez Bonum Aporiatio>
Polana Końca
Granica południowej części watahy.
Moczary
Miejsce idealne na polowania i wyprawy.
Grota Przyjemności
Tutaj często urządzamy przyjęcia lub randkujemy.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz