Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Partnerstwo i Potomstwo




Aby mieć partnera obydwa wilki muszą ustalić, że chcą być parą między sobą, potem pisać posty o tym, jak to się w sobie zakochują i gdy już dojdzie do tego głównego punktu, to muszą napisać do jackson2001 lub na e-mail'a.
Jeżeli mamy wilczycę i wilka (przykładowo ja: HaruxBonum), mogą one być parą.
Po zostaniu partnerami można wziąć ślub a po ślubie jeden wilk może zamieszkać z drugim (powiadomienie mnie i dogadanie szczegółów).
Jeżeli chce się, żeby wilczyca zaszła w ciążę, partnerzy muszą także napisać do mnie. Ciąża wilczycy trwa 7 dni (naszego czasu). Czas liczymy od dnia, w którym ja się dowiedziałam. Każdy z rodziców wilczątek może pisać za nie opowiadania, ale głównymi wilkami są ich wybrane na początku.

Pary: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz