Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

piątek, 1 listopada 2013

Loteria - informacje #21

1. Uwaga! Przepraszam Was, ale Halloween'owa loteria się nie odbędzie. Nie miałam czasu by przygotować ją. Wiem, że większość głosów było na Halloween, ale niestety. Jednak żeby nie zostawiać Was z pustymi łapami postanowiłam każdemu członkowi, który napisał chociaż jednego posta wyznaczyć nagrodę w postaci 100 OS, 10 EXP i 4 PW. Następna loteria odbędzie się dopiero przed Bożym Narodzeniem (dla niektórych Chanuką) i już ją zaczynam przygotowywać.
2. Ktoś mi ostatnio zarzucił, że sama głosuję w ankietach. -,- Otóż: nie. Ankiety nie są dla mnie, tylko dla ludu. Tu głosują wszyscy. To prawda: czasem głosuję w ankietach, ale pomyślcie... Czy ja też nie mam prawa głosu?
3. Saar nie ma do odwołania, ponieważ ktoś próbuje jej ukraść konta. Jest to też jedną z przyczyn odwołania loterii (chociaż główną jest ta, którą napisałam na początku), bo nie chcę, by została poszkodowana.
4. Będzie też jedna loteria nie okazjonalna (przynajmniej mam nadzieję).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz