Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

sobota, 16 listopada 2013

Od Seth'a c.d. do Bo - Nie...?

-Najważniejsza rzecz, to taka, że... chcę aby podobało się Saar - uśmiechnąłem się łobuzersko i spojrzałem na Saar, a ona otworzyła pysk i krótko powiedziała:
-A ja najpierw chcę usłyszeć twoją wizję - jak widać, nie wymigam się od tego, więc zacząłem na szybko wymyślać jakieś głupoty.
-Jak najmniej różu, bez przesady, czyli nie garnitur, ani dłuuuuuuga suknia. Ma być skromnie... To tyle. Szczęśliwe?
-Mamy już jakiś plan - powiedziała Bo i się do mnie uśmiechnęła, po czym spojrzała na Saar.
-Czyli moja kolej? - jej mina była po środku szczęścia i zakłopotania.
-Tak - uśmiechnąłem się do niej na pocieszenie, a ona zaczęła:

<Saar, proszę dokończ. Sorry, że tak krótko.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz