Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

poniedziałek, 11 listopada 2013

Ważne - Informacje #23

1.Uwaga! Przez przypadek usunęłam "Informacje #22". :/ Nie wiem czy je zdołam przywrócić.
2. Wiem, jakie mniej więcej były informacje, a było ich osiem:

  1. Nowe zasady w "Zasadach i Informacjach".
  2. W "Opowiadaniach i Opowieściach" są nowe zasady.
  3. W "Dołącz" dodałam parę nowości.
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8. Możecie mieć teraz do 3 wilków. Więcej informacji w "Zasadach i Informacjach". Ja sama postanawiam mieć aż 3 wilki. ;D
EDIT:
3. Postanowiłam, że jeżeli ktoś polecił komuś watahę, ten ktoś dołączył i ja o tym wiem, dostanie ode mnie nagrodę. Więcej informacji w "Zasadach i Informacjach".
4. Saar powróciła!!! xD
5. Nowe stanowisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz