Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

piątek, 25 października 2013

Dużo, dużo dużo! - Informacje #20

Trochę przesadziłam z tym "Dużo, dużo, dużo!", bo jest tego niewiele. xd
1. Mamy nowy sojusz z "Watahą Sojuszu Bogów"!
2. Dodałam zdjęcie dl;a anonimowych wilków w komentarzach.
3. Dodałam listę "najbardziej gadatliwych wilków" (komentatorów).
4. Dodałam obrazek w komentarzu, który będzie zaznaczać, że ja jestem stwórcą bloga. ^^
5. Jestem chora (chyba psychicznie), więc nie wiem czy będę coś pisać, czy nie. ;d
6. Zakończyła się ankieta z Chat'em i wygrał chatroll, więc zostaje chatroll.
7. Zakończyła się ankieta z profilem na Facebook'u i ostatecznie postanowiliście, że będziemy mieć ten profil. :3 Gdy tylko go stworzę, ogłoszę to tutaj. ^O^
8. Zakończyła się ankieta z nagłówkiem bloga i wygrała (przewagą dwóch głosów) opcja zmiany nagłówka. Bardzo się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam, że jest aż tyle głosów na nie... nawet zaczęło mnie to bawić. XD Zaczęłam się martwić, że jeszcze wygra na nie i co wtedy (bo ja przecież musiałam zrobić nagłówek, za nim jeszcze ta ankieta się skończyła Dx)? I tak bym zmieniła. :P A wracając... tak, jak wcześniej napisałam, zrobiłam już ten nagłówek i zaraz go zmienię, więc powiedzcie "pa, pa" staremu nagłówkowi i przywitajcie okrzykiem nasz nowy nagłówek (starałam się, więc krzyk ma być wielki, bo zajęło mi to niecałe 3 minuty! >:[)! Na razie wygląda dziwnie - wiem. Później jednak będzie bardziej pasować do bloga, tylko wyzdrowieję. ;P
9. Seth zmienia obraz i charakter.
EDIT:
10. Jednak zmieniamy chat! Pomimo większości głosów na chatroll postanowiłam, że inny chat będzie naszym chat'em i będzie widnieć na pobocznym pasku bloga, a strona "Chat" będzie tylko objaśniała zasady chat'u. ;)
11. Nowy konkurs!
12. Od teraz, gdy tylko dojdziecie do 100 EXP, dostajecie poziom!
13. Można tutaj dołączać do watahy, jako towarzysze i pisać nimi! Ale to jest na razie dopracowywane. ;)
14. Mamy już 8000+ wyświetleń!!! O_O Jestem super szczęśliwa! ^3^ Thx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz