Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

wtorek, 15 października 2013

Snake Eyes i jego urodziny (spóźnione)!

Jak zwykle publikuję urodziny parę dni po nich. Przepraszam... Tym razem jakieś parę miesięcy po nich. ;P To przez to, że czekałam na odpowiedzi, a ich nie dostawałam, więc przestałam pytać i... zapomniałam. Ale znowu weszłam na stronę "Prezenty" i zaczęłam się zastanawiać: "Dlaczego SE ma tak mało prezentów, skoro ma urodziny...?". I odnalazłam post i... koniec. Oto, co dostał SE:

OS:

37

Bonum Aporiatio:

Życzenia:
"No, staruchu, styknęło Ci już parę latek!"
Prezenty:

Dopisek: "Mieczyk na urodzinki!"

Dopisek: "I jeszcze naszyjnik z mieczem! Oddaje Twoją wojowniczość."

Saar:
Życzenia:
-
Prezenty:
-

Waterblue:

Życzenia:
-
Prezenty:
-

Seth:

Życzenia:
"Wszystkiego dobrego i ognisto-ciemnego!"
Prezenty:

Dopisek: "Błagam Cię nie komentuj prezentu."

Feris:

Życzenia:
-
Prezenty:
-

Crystal:

Życzenia:
-
Prezenty:
-

Rinn:

Życzenia:

Prezenty:

-

Waterblue, Saar, Crystal, Rinn i Feris, odejmuję Wam ZS. Reszta: nie było Was jeszcze wtedy, więc ok. Przykro mi, że tak słabo Wam idzie to dawanie prezentów na urodziny.

2 komentarze: