Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

poniedziałek, 7 października 2013

Od Saar - c.d. do Seth'a - Nowe Wydanie Rukii?

Wzruszona wpatrywałam się w oczy basiora. Nic nie mówiąc przytuliłam się do niego mocno. Zrozumiał. Pociekły mi łzy, które sycząc, upadły na ziemię i zaczęły parować. Seth otarł mi pysk i uśmiechnął się. Odwzajemniłam uśmiech, po czym naskoczyłam na niego radośnie i potoczyliśmy się po zboczu. Na dole, nie mogąc zaczerpnąć tchu śmialiśmy się do rozpuku. Seth najgłośniej. 
Na wspólnych rozmowach upłynęła nam cała noc. Opowiedzieliśmy sobie nawzajem swoje historie. Basior po raz pierwszy uśmiechał się. Długo. 

***

-Saar! Saar!
-Cześć Bo.
-Czy to prawda?
-Prawda, że co?
-No... że ty i Seth... jesteście razem.
-No... tak. A co?
-Nic, nic. Gratuluję i życzę szczęścia.
-Dziękuję. Gdzie reszta watahy? 
-Waterblue i SE poszli na polowanie. Feris chyba śpi. Crystal nie mogę znaleźć. A gdzie Seth?
-W swojej jaskini. 
-Acha. To dobrze. Muszę lecieć, cześć!
-Cześć! <Co ona taka poddenerwowana?> -pomyślałam - <Chyba się coś stało. Będę musiała o to zapytać.>
<Bo? Seth? Sorki że tak krótko :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz