Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

środa, 11 grudnia 2013

Od Vidy - Nowa Znajomość

Razem z Helado przedzieram się przez las w kierunku Łąki Światłości. Smoczek radośnie drepcze obok mnie, co chwila zamrażając gałęzie na swojej drodze. Ja nie jestem taka radosna jak on. Właściwie to mam dość poważny problem. Otóż Helado... ...Nie umie latać.
Wreszcie docieramy do Łąki. Światełka, wielce zadowolone krążą wokół smoczka, który zabawnie próbuje je złapać.
- No to zaczynamy lekcję. Hmmm... To najpierw wejdź na TO drzewo. - Helado sadowi się na gałęzi.
- Teraz zeskocz machając skrzydłami. I tak w kółko.
Smoczek niezdarnie spada z drzewa. Prycha niezadowolony.
- Nieźle jak na pierwszy raz .- Komentuję.
Po którejś próbie lotnictwa, znudzona się rozglądam. I staję oko w oko z rozbawionym wilczurem.
-Eeee... Cześć? Tyy... Jesteś tu nowy? - Jąkam się.
- Cześć. Tak jestem tu nowy. - Uśmiecha się.
Zerka na Helado.
- Pomóc wam w nauce?
- Jasne!
- Aha, nazywam się Fleimo.
- Jestem Vida. A to Helado.
Fleimo uczy Helado latać i świetnie im idzie. Ten Fleimo jest naprawdę fajny. Lubię go...

<Fleimo dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz