Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

środa, 25 grudnia 2013

Święta! - Informacje # 28

1. Dodałam nową podstronę: "Sklep Specjalny".
2. Niestety, ale blog jest uparty i nie chce się przekształcić (chodzi o kody HTML). :<
3. Możecie wysyłać prace jeszcze dzisiaj i jutro do 18:00. O 18:30 ja opublikuje prace konkursowe nie zważając czy ktoś mi jej nie wysłał.
4. A teraz... Najważniejsze...
Dla wszystkich wilków...
Życzę Wam szczęścia i radości,
Ryb, mięsa oraz kości.
Dla wybrednych mam pomysły,
Żeby życzyć łani tłustej.
Dla wegasów jednak czasem...
Paru roślinek rosnących pod lasem.
A dla wodotarian, którzy lodu nie jedzą,
Dużo niezamarzniętych kałuż, których nie wybrzydzą.
Czas przejść do szczeniaków, te małe kuleczki,
Niech dostaną, piękne zabaweczki!
Wszystkim wilkom z naszej watahy
Życzę bez żadnej skruchy czy łachy
Żebyście zawsze mieli uśmiechnięte miny, 
Które tak piękne, niczym nasze pradoliny,
Na zawsze zagościły na Waszej twarzy,
Jak pradoliny w naszej watasze.

Tak moi drodzy... Życzę Wam wszystkiego, co najlepsze, nie jako Alfa, ale jako zwyczajna dziewczyna siedząca teraz przed komputerem i pisząca tego posta. :) Dziękuję Wam, że ze mną jesteście już prawie rok. Życzę Wam wielu wspaniałych prezentów, kolegów, dobrego wyglądu, pieniążków... Ale przede wszystkim szczęścia i radości. :3

To... Dwa prezenty ode mnie dla Was. :) Mam nadzieję, ze się spodobają. 
Spójrzcie! Mamy już pierwszą grupę kolędników! :D


Wszystkiego Najlepszego!
Happy Howlidays! ;D

Przepraszam, że nie przesłałam tego wcześniej, ale głupi film się nie chciał przesłać. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz