Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

wtorek, 10 września 2013

Loteriada, wyświetlenia, konkurs, koniec szkoły... - Informacje #17

1. Sayuri zmienia imię na Kana.
2. Dodałam stronę: "Zwoje".
3. Dodałam stronę: "Biblioteka".
4. Dodałam stanowiska.
5. Loteria ponownie powraca!
6. Dodałam stronę: "Atrybuty".
7. Fauna.
8. Flora.
9. Feris, Crystal, Rinn - proszę Was, abyście napisali posta inaczej wygnanie (także SE i WB mają ponownie coś napisać). Najlepiej, jak reszta też napisze, ale bez takiej spiny...
10. Lol! Nawet nie mrugnęłam okiem, a już nam stuknęło ponad 6000 wyświetleń. O_o Dziękuję. :3
11. Koniec szkoły! Ruszamy tyłeczki i zaczynamy być aktywni!
12. Tego posta pisałam parę dni, więc mogą być błędy.
13. Nowe zadania.
14. Połączyłam ostatnie dwa posty o TZK w jeden.
15. Możecie dodawać jeszcze inne obrazki do swoich postaci.
16. Do profilu dodaję "Głos", czyli, np.: jak wyjesz/śpiewasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz