Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

wtorek, 10 września 2013

Loteria (ponownie)

Na zakończenie wakacji postanawiam dodać ponownie loterię. To będzie pocieszenie. Od teraz będą pojawiać się okazjonalnie. Musicie do mnie napisać*, inaczej nie zakręcicie!

Chodzi w tym o:
-stawiasz stawkę w Żetonach (piszesz do mnie);
-"zakręcasz kołem";
-czekasz na moją odpowiedź;
-ja losuję Tobie nagrodę;
-piszę, co wygrałeś;
-dostajesz swoją nagrodę.

Stawka:
Jedno zakręcenie - 10 Ż (nagroda)
Dwa zakręcenia - 30 Ż (dwie nagrody)
Trzy zakręcenia - 40 Ż (trzy nagrody)
Szczęśliwy traf  - 50 Ż (nie będzie bankruta ani mini bankruta)
Szczęśliwszy traf - 15 Ż (nie będzie bankruta)

Dwa razy dziennie możecie wykupić ilość zakręceń i zakręcić.
W sumie możecie wykupić 15 zakręceń (chodzi: "kupuję jedno zakręcenie, potem dwa, potem szczęśliwy i to nam daje już 3 [nie chodzi o ilość w wykupieniu]).

Nagrody (według wskazówek zegara, zaczynamy od różu):
Luksusowe Pierścionki Zaręczynowe x1
Zestaw Młodości x1
Zestaw Zestawu x1
Bankrut (tracisz połowę dotąd zdobytych rzeczy, ja losuję)
1 poziom w górę/towarzysz specjalny/stanowisko specjalne (wybierasz)
50 x OS
Randomowe Jajko Towarzysza
Randomowe Jajko Smoka
Towarzysz do wybrania (niekoniecznie musisz pisać opowiadanie)
10 x OS
COŚ (albo jedna z nagród, albo mini bankrut**)
Księżycowe Skałki x 7
Żetony x 15
Przywilej Bety (większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz Betą)
1 x Tarcza

Czas trwania:
10 dni

Data rozpoczęcia: 
11.09.13r. 18:00

Data zakończenia:
21.09.13r. 18:00

Szczęście:
Możecie mieć go więcej, dzięki przedmiotom ze sklepu.

Brak zakręcenia:
Jeżeli danego dnia nie zakręcisz kołem, zakręcenie przepada.
Jeżeli przez okres dziesięciu dni nie zakręcisz, nic nie dostaniesz.

Reszta:
Wszystkie nagrody pojawią się dopiero po skończeniu terminu.
Mogą się pojawiać Updat'y.

Updat'y:
Ponieważ Seth ma zepsuty komputer, tylko i wyłącznie dla niego przedłużam loterię. Pozostali mają ją, tak, jak wcześniej.

*możecie codziennie, ale możecie też za całe 10 dni (musicie napisać, o jaka stawkę gracie)
**mini bankrut - tracisz wszystkie przedmioty zdobyte przez 2 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz