Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

niedziela, 16 czerwca 2013

Od Bo - c.d. do Seth'a - "Może pójdźmy spać?"

-To co teraz? - spytał się nas Seth.
-Może pójdźmy spać? - powiedziała Saar - Jest już późno...
-Sądzę, że najlepiej, jak znajdziemy Ci watahę.
-Watahę? - zdziwiła się Saar.
-Yyy... - zmieszałam się. - Nie! Pomyliłam się! Co ja plotę? - spytałam się sama siebie - Chodziło mi o jaskinię.
-Racja! - przyznała Saar.
-Właśnie, gdzie będę mieszkać?
-Chm... - zamyśliłam się - Nie wiem. Każdy znajduje sam swoją jaskinię.
-Może... - zaczęła Saar, ale nie dokończyła, ponieważ coś jej przerwało... Jej brzuch.
-Racja... - zaczął Seth. - Też trochę zgłodniałem.
-Tak... Twój żołądek wie, co powiedzieć! - zaśmiałam się - Chodźmy wrzucić coś na ruszt!
Wszyscy poszliśmy na Polanę Polowań. Oni polowali, ja zrywałam swoje smakołyki: maliny i jagody. Złapali 3 króliki. Podzielili swoje łupy po połowie. Sami mi proponowali, bym wzięła jednego, ale prawie zemdlałam, więc cofnęli tą propozycję. Gdy zjedliśmy całkiem sycący posiłek, postanowiliśmy poszukać jaskini. Seth stanął przed nami i powiedział:
-Widziałem taką jedną, jak polowaliśmy, ale nie zdążyłem się jej przyjrzeć... Może to ona będzie właśnie moją?
Zastanowiłam się. W sumie, czemu nie? Postanowiliśmy ją zobaczyć.

<Seth lub Saar, niech któreś z Was napisze o tej jaskini itp. ;) Plose.>

2 komentarze:

  1. ładnie to tak ściągać opowiadania od innych ? Jesteś zerem, kopiaro. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz coś do mnie lub do mojego posta to pisz na e-mail. Widzę, że zbytnio się boisz pokazać twarz. ;3 Anonimowym se możesz być, ale to szczyt... Em... Mama zabroniła mi używać takich słów. ;X Jeżeli to Ty, Seth, to sam dałeś pomysł. :P Ale sądzę, że ktoś taki, jak Ty nie mógłby nim być. Jeżeli na swoim blogu napisałeś/aś podobne opowiadanie, to problem. Patrz jaskinie. :P Seth sam napisał, że znalazł ją na polowaniu. :) Następnym razem pomyśl nim coś napiszesz, kabanosie. :*** Twoje zero, kopiarka. :)

      Usuń