Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

niedziela, 2 czerwca 2013

Od Waterblue - Historia

Moja historia zaczyna się w Lewitujących Górach Wody.Tam się wychowałem.

Mojego towarzysza poznałem na Wyspie Marzeń. Wabi się on Waterspider.

Poznałem go gdy się zgubiłem na właśnie tej Wyspie Marzeń. Miałem z rodzicami wycieczkę i się oddaliłem. Miałem wtedy rok.
Mój towarzysz to małpo-pająk z maczugą taką dużą jak on. Ma tułów małpy a nogi pajęcze.Jest czarno-szary.
Jego moce to: kula ognia, którą wypuszczał ze swojej maczugi, może zmieniać swoją maczugę w różdżkę i wzmacnia swoje ataki, że zamrażają innych na kilka sekund , dzięki czemu regeneruje swoją całą moc żeby z nieba spadł gigantyczny meteoryt, który dobija przeciwnika.

Oto mój towarzysz. 

To wyspa marzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz