Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

niedziela, 2 czerwca 2013

Odeszły...

Tak... Odchodzą dwa wilki... Jeden to Folium, a drugi to Kiiyuko.


Wilk bloggera: Matii XDee
Imię: Folium
Wiek: 2 lata 4 miesiące
Płeć: Samica
Partner: -
Dzieci: -
Rodzina: -
Przyjaciele: Bonum, Kiiyuko
Gatunek: Wilk Ziemi (R/N)
Stanowisko: Samica Alfa i Omega (już) jednocześnie, uzdrowicielka,wojowniczka i szamanka
Moce: Może uzdrowić każde żywe stworzenie, pozwala rozkwitnąć roślinom.
Charakter: Wredna (czasem miła), mądra,choć z pozoru wydaje się głupia, samolubna, ale fajna,zabawna i uczuciowa.
Furia: -
OS: 0
ZS: 5
PW: 0
EXP: 50
Ż: 50
Przedmioty: 
Talizman: 
Pióro Feniksa, nazywane też Gniazdem Sroki, które przynosi szczęście.


Wilk bloggera: asia.goslinska<---Tu jest imię i nazwisko, więc udostępnie to dopiero po omówieniu wszystkich faktów.
Imię: Kiiyuko (Kiki)
Wiek: 2 lata 4 miesiące
Płeć: Samica
Partner: -
Dzieci: -
Rodzina: -
Przyjaciele: Bonum, Folium
Gatunek: Wilk Sztuki
Stanowisko: Uzdrowicielka, Omega
Moce: Rysunek, który narysuje łapką po chwili ożywa, umie latać.
Charakter: Śmieszna, złośliwa, lekkomyślna, przyjacielska, inteligentna.
Furia: -
OS: 0
ZS: 7
PW: 0
EXP: 50
Ż: 50
Przedmioty: -
Talizman: ?

Żegnajcie...

Nawet nie jest mi przykro, że odchodzisz Ty, Folium... Po prostu mnie zawiodłaś! I nie chcę mieć z Tobą nic wspólnego! Obgadujesz mnie, wyzywasz i po prostu mam Cię dość... Odkąd przybyłaś nie napisałaś ani jednego posta, a minęło już pomyślmy... 8 miesięcy? Miałaś pisać przynajmniej jeden na miesiąc...

Moje ostrzeżenia:
-Wiesz dobrze, że Cię usunę...
-Jutro to zrobię!

I Twoje odpowiedzi:
-To usuń!
-Ok... Dzisiaj już napiszę.
-To nie moja wina.
-Ja się w to nie mieszam/angażuję.
-No i?
-No, napiszę!

Przepraszam za to przedstawienie... Ale musiałam... Sądzę, że raz weszła, bym ją dodała i już więcej nie weszła. Teraz pewnie też nie wejdziesz i tego nie zobaczysz, ale dla pewności to napisałam...

Wobec tego, że nie ma JUŻ Alfy, więc ja zostanę Alfą, ale kiedyś pewnie oddam to stanowisko komuś. Inne wilki z watahy, czyli Waterblue, Saar i Snake Eyes mogą walczyć między sobą o stanowisko Bety. Jeszcze nie wiem, jak to rostrzygniemy, ale jakoś to będzie. Może będzie bitwa albo Quiz czy coś. Może w loterii będzie opcja wygrania stanowiska Bety? No, nie wiem, ale coś zrobimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz