Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

Wataha Wilków "Tajemnic Złotej Księgi"

niedziela, 23 czerwca 2013

Pierwsza loteria!

Trochę to trwało, ale nareszcie jest: pierwsza loteria! Polega na "zakręceniu" kołem fortuny. Oto one:
Chodzi w tym o:
-stawiasz stawkę w Żetonach;
-"zakręcasz kołem";
-czekasz na moją odpowiedź;
-ja losuję Tobie nagrodę;
-piszę, co wygrałeś;
-dostajesz swoją nagrodę.

Cena:
Jedno zakręcenie - 10 Ż
Dwa zakręcenia - 30 Ż
Trzy zakręcenia - 40 Ż
Szczęśliwy traf  - 50 Ż
Szczęśliwszy traf - 15 Ż

Dwa razy dziennie możecie wykupić ilość zakręceń i zakręcić.
W sumie możecie wykupić 15 zakręceń (chodzi: "kupuję jedno zakręcenie, potem dwa, potem szczęśliwy i to nam daje już 3 [nie chodzi o ilość w wykupieniu]).

Co można wygrać (według wskazówek zegara, zaczynamy od różu):
Luksusowe Pierścionki Zaręczynowe x1
Zestaw Młodości x1
Zestaw Zestawu x1
Bankrut (tracisz połowę dotąd zdobytych rzeczy, ja losuję)
1 poziom w górę/towarzysz specjalny/stanowisko specjalne (wybierasz)
50 x OS
Randomowe Jajko Towarzysza
Randomowe Jajko Smoka
Towarzysz do wybrania (nie koniecznie musisz pisać opowiadanie)
10 x OS
COŚ (albo jedna z nagród, albo mini bankrut*)
Księżycowe Skałki x 7
Żetony x 10
Przywilej Bety (większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz Betą)
1 x Tarcza

*mini bankrut - tracisz wszystkie przedmioty zdobyte przez 2 dni.

Loterię zaczynamy 30.06.13 r.! Radzę się przygotować (mentalnie oraz np.: przedmiotami ze sklepu)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz